sobota, 1 grudnia 2012

Los bublos...

Ehhh... kupiłam bubla (choć z rekomendacji). Dobrze chociaż, że nie był drogi.

Mowa o odżywce do rzęs Advance Volumiere z Eveline Cosmetics. 


Co obiecuje producent?

Innowacyjne, skoncentrowane serum do rzęs ADVANCE VOLUMIERÉ 3 w 1 łączy w sobie właściwości
serum odbudowującego rzęsy, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz. Opatentowany
BIO RESTORE COMPLEX ™ zapewniają głęboką regenerację, odbudowę i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy
nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
Serum zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne pochodzenia naturalnego:
• BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.
• Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.
• D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.

Moje wrażenia: 

Sama aplikacja nie jest żadną filozofią-nakłada się jak zwykły tusz. Z początku rzęsy są bialutkie ale po kilku minutach odżywka wchłania się i praktycznie jej nie widać.
Stosowałam raz dziennie-na noc (wersja jako baza pod tusz do rzęs nie przypadła mi do gustu). Po 3-4 tygodniach stosowania nie widzę różnicy. Z pewnością nie urosły a czy są mocniejsze? Też raczej nie.

Nie polecam-szkoda zabawy nawet za te 15 zł /10ml/ i czasu na szukanie (żadna z drogerii w okolicy-ani tych mniejszych ani tych większych-nie prowadzi kolorówki z Eveline i już byłam gotowa kupić ją na allegro -choć przesyłka to niemal połowa wartości odżywki- ale dopadłam ją w Biedronce). Zużyję ja do końca ale z pewnością drugiej nie kupię.

Z jednej strony czego się można spodziewać po super zaawansowanej technice za 15 zl ale z drugeij strony człowiek ma nadzieję, że akurat trafi na jakąś perełkę i nie będzie musiał wydawać 300 zł na któryś z zachwalanych na blogach preparatów. Cóż....nie tym razem;/


PS nie cierpię tych silikonowych szczoteczek w tuszach-kompletnie nie umiem nimi ładnie rozdzielić rzęs.

2 komentarze: