wtorek, 8 stycznia 2013

Wygrane konkursy + MOJE MAŁE ROZDANKO:)

Ten post miał się pojawić już kilka dni temu ale niestety nie miałam dostępu do aparatu:/

Nie należę do szczęściarzy, którzy na każdym kroku coś wygrywają. W sumie to mogłabym jednym tchem wymienić moje wygrane. Jednak w przeciągu kilku ostatnich tygodni szczęście uśmiechnęło się do mnie aż dwa razy i to w nader szczodry sposób!


Najpierw wygrałam maskę GLAMGLOW! Moje szczęście nie znało granic i choć był to konkurs organizowany przez samą markę, to do końca nie wierzyłam, że to nie sen. Jeszcze większe zaskoczenie było w momencie otwarcia przesyłki- spodziewałam się małego opakowania maski a tymczasem dostałam duże:)

Jakieś 3 tygodnie po pierwszej wygranej udało mi się zdobyć nagrodę u Niecierpka (za co kolejny raz dziękuję). I tak w zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z tonikiem i żelem do mycia  twarzy. Obydwa produkty są przeznaczone do cery problematycznej. Najchętniej zaczęłabym ich używać już teraz ale postawiłam na zdrowy rozsądek i wpierw zużyję pootwierane kosmetyki.

Dodatkowo chciałabym bardzo podziękować za dwie próbeczki Lioele- akurat tych kremów BB nie testowałam a miałam je na swojej liście:)

Przyznam, że nie umiem ocenić, które nagrody cieszą mnie bardziej. Znana, wypróbowana i ceniona maska czy nieznane kosmetyki azjatyckie- a do kosmetyków azjatyckich mam słabość wyniesioną z wizażu:)


Z tej wielkiej radości postanowiłam sama zorganizować mini konkurs i podzielić się nieco moim szczęściem. Nagrody wprawdzie nie są tak cenne ale mam nadzieję, że i tak znajdą się na nie chętne osoby:)


Postanowiłam nawiązać do azjatyckiego klimatu konkursu, który wygrałam i wybrałam dla Was książkę "Motyl na wietrze" z mojej biblioteczki, której akcja rozgrywa się w Japonii. Mam nadzieję, że nie złamię to jakiegoś niepisanego prawa blogowego oferując jako nagrodę książkę już przeczytaną ale ze swojej strony zapewniam, że jest ona w stanie idealnym:) Przy okazji mam szansę podzielić się z Wami moją wielką pasją, czyli książkami a to niezmiernie mnie cieszy. Poza powyższą książką w skład zestawu wchodzą 3 maseczki z glinką, 4 żelowe maski po oczy, kilka próbeczek (w tym zestaw dwóch próbek azjatyckiego tintu do ust) oraz 4 próbki (a właściwie odlewki) niespodzianki  :)

Więc jeśli lubicie czytać i macie ochotę na skromny zestawik czytelniczo-urodowy to ZAPRASZAM.

Jakie warunki? Niemal żadne:) Nie oczekuję i nie wymagam, że dodacie mnie do obserwowanych itp (choć oczywiście byłoby mi szalenie miło:)).

Wystarczy, że w komentarzach napiszecie,że bierzecie udział w rozdaniu  oraz jakie książki lubicie czytać (o ile lubicie, bo może dopiero przygodę z książkami zaczynacie i Wasz gust czytelniczy się jeszcze nie wyklarował) i czy w trakcie czytania robicie coś dodatkowo (ja zwykle nakładam maskę lub suszę pazurki:)) Na zgłoszenia czekam do jutra do 23:00.

Jako że nie opanowałam jeszcze wszelkiego rodzaju "maszyn losujących" nagrodzę osobę, której odpowiedź najbardziej przypadnie mi do serca:)

P.S.
Jeśli zgłosi się poniżej 5 osób zastrzegam sobie prawo odwołania konkursu.

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się, czemu nie! :) I obserwuję:)

    Ja osobiście uwielbiam czytać wszystkie książki- niestety rzadko mam na to czas przez dość absorbujące studia. Moją małą pasją są książki o psach. Kocham psy, udzielam się w fundacji ratującej psy typu bull, więc i książki czytam takie:) Oczywiście nie pogardzę także kryminałem, romantykiem czy innym, byleby dobrze napisanym:)

    Czy coś robię podczas czytania?
    Zazwyczaj leżę, bo czytam tuż przed spaniem. Moja ulubiona pozycja - na brzuchu z kubkiem czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za zgłoszenie! Mam nadzieję, że ktoś jeszcze się odezwie, bo wczoraj przeszperałam pół domu w poszukiwaniu pojemniczków do próbek, bo gdzieś je zakopałam przy przeprowadzce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jestem zmuszona odwołać rozdanie:( Nie ma sensu wybierać najlepszej odpowiedzi skoro odpowiedź jest tylko jedna:(

    Szkoda- niepotrzebnie chciałam wprowadzić element niespodzianki w postaci 4 próbek/odlewek- może gdybym napisała, że jedną z nich ma być próbka maski GLAMGLOW zgłoszeń byłoby więcej. A może nie...Może za jakiś czas kolejne rozdanie się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń